FAQ - vanliga frågor & svar

Hur får jag mina biljetter? Hur får jag mina biljetter?
När spelas matchen? När spelas matchen?
Var sitter jag på arenan? Var sitter jag på arenan?
Finns det barnbiljetter? Finns det barnbiljetter?
Sitter vi tillsammans? Sitter vi tillsammans?
Behöver vi legitimation när vi beställer biljetter? Behöver vi legitimation när vi beställer biljetter?
Vad betyder det att mina biljetter är "på förfrågan"? Vad betyder det att mina biljetter är "på förfrågan"?
Ingår alla avgifter i era priser? Ingår alla avgifter i era priser?

Hur får jag mina biljetter?

8-14 dagar före matchen skickas dina e-biljetter till din e-postadress, som ett bifogad PDF-dokument. Denna e-biljett måste du skriva ut och ta med tillsammans med giltig fotolegitimation, till Paris och Parc des Prince, där du byter ut den mot matchens originalbiljetter. Om du inte har med dig PDF e-biljetten och giltig fotolegitimation kommer du inte in på Parc des Prince.
Åter till FAQ

När spelas matchen?

Matchens exakta datum och klockslag fastslås ca 1-3 veckor före matchhelgen. Helgmatcher spelas alltid fredag, lördag eller söndag medan Champions Leage-matcher kan spelas på andra veckodagar. Matchens starttid kan variera kraftigt, men avspark sker vanligtvis någon gång mellan 15:00 och 22:00. Detta MÅSTE du tänka på när du planerar din resa till Paris, då vi inte byter, återbetalar eller återtar biljetter till matcher i Paris som spelas inom ovanstående dags- och tidsperioder (fre-lör-sön). Vi tar inte kontakt med dig om slutgiltigt matchdatum och tid för avspark, men vi försöker om möjligt skriva slutgiltigt datum på vår hemsida 3-5 dagar innan matchhelg.
Åter till FAQ

Var sitter jag på arenan?

Du placeras alltid bland hemmalagets supportrar eller på en neutral sektion. Därför får du absolut inte bära tröjor, mössor halsdukar eller annat med motståndarlagets färger eller logga. Du får inte heller visa att du håller på motståndarlaget. Följer du inte dessa regler kan du nekas inträde till stadion eller komma att bli avvisad. När du beställer biljetter väljer du själv platskategori. Då får du också en närmare beskrivning av kategorierna. Vi kan inte garantera eller beställa bestämda platser inom kategorierna. Vi kan bara garantera att ni får platser inom kategorierna!
Åter till FAQ

Finns det barnbiljetter?

Nej, vi har inte tillgång till barnbiljetter på denna site.
Åter till FAQ

Sitter vi tillsammans?

Beställer du mer än 3 biljetter kan ni riskera att delas in i grupper på olika platser på arenan. Ni kan alltså komma att delas upp 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 etc eller direkt bakom/framför varandra. Anledningen är att det är klubbarna som fördelar våra platser, och vissa gånger går det inte att få ihop pusslet, och då kan det bli nödvändigt att dela upp er. Vi garanterar dock att ni aldrig får sitta ensamma, för att förtydliga så får ni ALDRIG enstaka platser. Om inte alla sitter tillsammans kommer vår agent göra allt för att ni ska få sitta på samma sektion på arenan, men detta kan ej garanteras. Det är dock sällan delning av grupper sker, men i vissa matcher under säsongen krävs det.
Åter till FAQ

Behöver vi legitimation när vi beställer biljetter?

Nej, till franska fotbollsmatcher krävs inte legitimation för att komma in på arenan.
Åter till FAQ

Vad betyder det att mina biljetter är "på förfrågan"?

Till vissa matcher, behöver vi få beställningen bekräftad från hemmalaget. Detta sker normalt mycket snabbt och vanligtvis under följande arbetsdag (ej helg eller helgdag). Rent praktiskt skickas din bokningsbekräftelse till din e-postadress så snart din bokning "på förfrågan" är bekräftad från hemmalaget och din betalning är godkänd. Om din bokning "på förfrågan" inte blir bekräftad (vanligtvis vid utsålda matcher), så skickar vi dig ett e-post meddelande där vi informerar om detta, och om möjligt erbjuder er alternativa datum. Om din bokning "på förfrågan" inte blir bekräftad dras naturligtvis inga pengar från ert kort.
Åter till FAQ

Ingår alla avgifter i era priser?

Ja, priset du betalar hos oss inkluderar biljettpriset till klubben, leverans till ditt hotell samt avgifter till vårt ombud och oss.
Åter till FAQ

 

Kundvagn